Miljöombyte

Marit Bergmans album I think It´s a Rainbow strålar ur högtalarna på meloa i Malmö. Jag står och svänger lite med benen bakom disken, svårt att stå still till hennes låtar, samtidigt som jag känner mig ganska ofräsch eftersom jag inte varit hemma sen igår morse. Har sovit hos Paulina inatt, lite syskonmys får man ha ibland! Så nu är det andra dagen i rad jag jobbar i Malmö. Roligt med miljöombyte.

För övrigt väntar vi på nya smycken och jag längtar efter min kamera som jag inte har med mig. Vill ju visa bilder på de nya kläderna. Nümph klänningar och Culture tunikor som Tomten kom med denna veckan!

Ha en skön torsdag! Snart fredag och helg...


None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0