Jag och Viggo

Tjena moss!

Då blir det fredag kväll ikväll fast det är torsdag. Vi håller stängt både midsommarafton och midsommardagen. Ganska skönt att få långhelg faktiskt.

Jag och Viggo trivs väldigt bra ihop och allt har gått bra hittills. Det var väl bara bussresan som blev lite besvärlig eftersom det satt en hund till på bussen. Otur. Det bästa var att Viggo aldrig såg hunden eftersom jag hann se den före. Men däremot så luktade han den och fick en del morrande så tanten framför oss vände sig om och blev nog lite rädd att han morrade på henne :) Som tur var så såg aldrig hundarna varandra så det blev aldrig några ilskna skällningar.
Det blir bara bussresan ner till Höllviken sen också sen får det faktiskt bli bilkörning för hela slanten.

Örhängena som kom igår var jättefina. Jag ska fota dem nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0