13 dagar kvar till dagen med stort J

babuska  svart/lila väska  hjärthalsband

Morgonen började ungefär lika mysigt som den brukar när jag ska jobba på meloa i Malmö. Eftersom klockan halv 9-9 i längre är sovmorgon för min hjärna och kropp, utan istället känns som när jag brukade gå upp kl 6, så hinner jag i nästan alla fall inte äta frukost hemma. I söndags var jag smart och köpte tunnbrödsrullar så jag gjorde mig ett par snabba sånna med keso och gräddost. Åt en på bussen och två här på meloa tillsammans Absolut Christmas skivan och lite kunder... faktiskt riktigt mysigt!

Julmusiken är igång, värmeljusen tända och 13 dagar kvar till julafton...
Det är dags att börja känna julstämning.. har ni börjat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0